Elif Özel Forum

Elif Özel Fan Forum
 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap    

 

DUYURU!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Yazar Mesaj
Sezen Merve
ADMİNİSTRATOR
ADMİNİSTRATOR
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 27/06/08 Mesaj Sayısı : 2348 Nerden : www.elifozel.forume.biz İş/Hobiler : Lakap :

MesajKonu: DUYURU!   C.tesi Ara. 13, 2008 8:16 pm

DJ ALIMLARI BAŞLAMIŞTIR İLGİLENENLERİN DİKKATİNE!

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://elifozel.forume.biz
^^elif özel^^
Radyo Görevlisi
Radyo Görevlisi
avatar

Kadın
Yaş : 22 Kayıt tarihi : 11/12/08 Mesaj Sayısı : 130 Nerden : istanbul İş/Hobiler : ps yapmak Lakap :

MesajKonu: Geri: DUYURU!   C.tesi Ara. 13, 2008 8:20 pm

bn olabilirim sezenim ama akşamları yayın yapabilirim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.elifözel.forume.biz
prenses69
Radyo Görevlisi
Radyo Görevlisi
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 11/08/08 Mesaj Sayısı : 514 Nerden : Elifimin yanından İş/Hobiler : kitap okumak Lakap :

MesajKonu: Geri: DUYURU!   Paz Ara. 14, 2008 12:15 am

vayy dj alımları başlamış....gözüm aydın..sezencim emrine amadeyim güzelim...
_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://fanclup.twilight-vampire.com/
Jessi-Ca
Radyo Görevlisi
Radyo Görevlisi
avatar

Kadın
Yaş : 26 Kayıt tarihi : 26/08/08 Mesaj Sayısı : 63 Nerden : Rusia İş/Hobiler : Lakap : Jess

MesajKonu: Geri: DUYURU!   Paz Ara. 14, 2008 6:09 pm

sezen bnde istiyorum :D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
^^elif özel^^
Radyo Görevlisi
Radyo Görevlisi
avatar

Kadın
Yaş : 22 Kayıt tarihi : 11/12/08 Mesaj Sayısı : 130 Nerden : istanbul İş/Hobiler : ps yapmak Lakap :

MesajKonu: Geri: DUYURU!   Ptsi Ara. 15, 2008 7:30 pm

prenses69 demiş ki:
vayy dj alımları başlamış....gözüm aydın..sezencim emrine amadeyim güzelim...
sezen bu arkadaşımız madem çok istiyo j olmayı ama 2 işi aynı anda yapamaski... 1rini şeçmesi lazım egeri istersen onun modlunu bn alım oda dj olsun eger o istersen
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.elifözel.forume.biz
prenses69
Radyo Görevlisi
Radyo Görevlisi
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 11/08/08 Mesaj Sayısı : 514 Nerden : Elifimin yanından İş/Hobiler : kitap okumak Lakap :

MesajKonu: Geri: DUYURU!   Ptsi Ara. 15, 2008 9:02 pm

^^elif özel^^ demiş ki:
prenses69 demiş ki:
vayy dj alımları başlamış....gözüm aydın..sezencim emrine amadeyim güzelim...
sezen bu arkadaşımız madem çok istiyo j olmayı ama 2 işi aynı anda yapamaski... 1rini şeçmesi lazım egeri istersen onun modlunu bn alım oda dj olsun eger o istersen

canım tek bi kişi dj olmuyoki...bir kaç kişi olabiliyo..belirli saatler var herkes kendi saatinde yayın yapıyo...yani sende bende olabiliriz..mesela örenek yasonun sitesi ondada öyle...
_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://fanclup.twilight-vampire.com/
Sezen Merve
ADMİNİSTRATOR
ADMİNİSTRATOR
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 27/06/08 Mesaj Sayısı : 2348 Nerden : www.elifozel.forume.biz İş/Hobiler : Lakap :

MesajKonu: Geri: DUYURU!   Ptsi Ara. 15, 2008 10:08 pm

Mod olanlar dj olmaz diye bir şey yok hatta hem dj hem mod hemde dergi görevlisi olunabilir yanı
_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://elifozel.forume.biz
^^elif özel^^
Radyo Görevlisi
Radyo Görevlisi
avatar

Kadın
Yaş : 22 Kayıt tarihi : 11/12/08 Mesaj Sayısı : 130 Nerden : istanbul İş/Hobiler : ps yapmak Lakap :

MesajKonu: Geri: DUYURU!   Salı Ara. 16, 2008 9:33 pm

Sezen Merve demiş ki:
Mod olanlar dj olmaz diye bir şey yok hatta hem dj hem mod hemde dergi görevlisi olunabilir yanı
tamam sezenim bn bilmiyodum kusura bakma cnm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.elifözel.forume.biz
Sezen Merve
ADMİNİSTRATOR
ADMİNİSTRATOR
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 27/06/08 Mesaj Sayısı : 2348 Nerden : www.elifozel.forume.biz İş/Hobiler : Lakap :

MesajKonu: Geri: DUYURU!   Salı Ara. 16, 2008 9:58 pm

^^elif özel^^ demiş ki:
Sezen Merve demiş ki:
Mod olanlar dj olmaz diye bir şey yok hatta hem dj hem mod hemde dergi görevlisi olunabilir yanı
tamam sezenim bn bilmiyodum kusura bakma cnm

önemli değil canım neyse uzatmayalım başlık amacı dışına çıkmasın!
_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://elifozel.forume.biz
Jessi-Ca
Radyo Görevlisi
Radyo Görevlisi
avatar

Kadın
Yaş : 26 Kayıt tarihi : 26/08/08 Mesaj Sayısı : 63 Nerden : Rusia İş/Hobiler : Lakap : Jess

MesajKonu: Geri: DUYURU!   Çarş. Ara. 17, 2008 9:17 pm

ne zmn belli oluo :d
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sezen Merve
ADMİNİSTRATOR
ADMİNİSTRATOR
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 27/06/08 Mesaj Sayısı : 2348 Nerden : www.elifozel.forume.biz İş/Hobiler : Lakap :

MesajKonu: Geri: DUYURU!   Perş. Ara. 18, 2008 12:15 pm

1 hafta içinde belli olucak..
_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://elifozel.forume.biz
Merve
Dergi Görevlisi
Dergi Görevlisi
avatar

Kadın
Yaş : 20 Kayıt tarihi : 04/08/08 Mesaj Sayısı : 14 Nerden : Samsun İş/Hobiler : Lakap :

MesajKonu: Geri: DUYURU!   Cuma Ara. 19, 2008 10:15 pm

bende olabilirim zaten deneyimlerimde var
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://aslienver.forume.biz
casmin
Dergi Görevlisi
Dergi Görevlisi
avatar

Kadın
Yaş : 26 Kayıt tarihi : 03/08/08 Mesaj Sayısı : 248 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : Lakap :

MesajKonu: Geri: DUYURU!   Perş. Ara. 25, 2008 11:53 am

Bende olabilirm dj img-blush
_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Tuqana
Radyo Görevlisi
Radyo Görevlisi
avatar

Kadın
Yaş : 21 Kayıt tarihi : 03/01/09 Mesaj Sayısı : 10 Nerden : İş/Hobiler : Lakap :

MesajKonu: Geri: DUYURU!   Perş. Ocak 15, 2009 3:05 pm

Bende dj olabilirim sezencim flastcast a üyeyim başka bir sitedede Dj lik Yapıyorum zaten.. :)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sezen Merve
ADMİNİSTRATOR
ADMİNİSTRATOR
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 27/06/08 Mesaj Sayısı : 2348 Nerden : www.elifozel.forume.biz İş/Hobiler : Lakap :

MesajKonu: Geri: DUYURU!   Perş. Ocak 15, 2009 9:39 pm

Tamam arkadaşlar sizleride yapıyorum bana en kısa sürede
yayın yapabileceğiniz gün ve saatleri öm yoluyla atın
_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://elifozel.forume.biz
Sponsored content





MesajKonu: Geri: DUYURU!   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

DUYURU!

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Elif Özel Forum :: Müzik-Sinema-Tv :: Elif Özel Radio -
forum kurmak | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Suistimalı göstermek | Yetkinblog.com